luni, 21 ianuarie 2008

21 ianuarie - emotia de langa tine


“Poate că pentru lume eşti doar o singură persoană,
dar pentru o persoană eşti întreaga lume.”
Gabriel Jose Garcia Marquez (1923)
Romancier, jurnalist şi activist politic

Eşti aici

Eşti bucuria mea de zi cu zi
Eşti pofta intensă de a trăi
Eşti primăvara ce topeşte recile-mi zăpezi
Eşti îngerul ce mângâie chipul atunci când visez...

Eşti pansament peste rana caldă
Eşti lacrima fericirii ce a fost uitată
Eşti prospeţimea ierbii uşor udată
Eşti impulsul ce reînvie o lume schimbată...

Eşti precum mama protectoare pentru pruncu-i gingaş
Eşti agitaţia ce se resimte ca într-un aglomerat oraş
Eşti elogiul adus unui martir ostaş
Eşti senzualitatea adunată într-un fin făgaş...

Eşti flacăra mistuitoare din orice-mi dorinţă
Eşti sentimentul trăit mai presus de o simplă fiinţă
Eşti oftatul ce mă sfâşie când îmi oferi ambsenţă
Eşti extazul format de la prea multă decenţă...

Eşti oceanul de emoţie revărsat în interior
Eşti frenezia stârnită în profunzimea trăirilor
Eşti sunetul calmant din glasul copiilor
Eşti dragostea ce dăinuie de-a lungul vecilor!

Niciun comentariu: